Direktlänk till inlägg 7 december 2014

Lekstund med Thibo.

Av Tamlina - 7 december 2014 19:15

Eftersom jag har ensamhetstränat Kosmos, delat ut reklam, tvättat & sprungit ut med Kosmos med jämna mellanrum
så måste han ju få ha lite roligt. Vi gav oss iväg för att leka med Thibo.

Antubus är hos Linus för att jag inte litar på dom tillräckligt för att lämna dom ensamma mer än 10 min.
Antubus är dessutom värdelös på att vara ensam då han aldrig har varit ensam direkt.

Jag fick ju måtten 55 längst ryggen på Kosmos men hans jacka på 50cm är minst 10 - 15 cm för stor
så han fick låna Antubus regnjacka tillfälligt. Den satt perfekt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tamlina - 11 december 2014 21:40

Varje morgon lämnar jag Antubus hos Mammi där Panpan bor & Kosmos hos min fd pojkvän Linus där Tigerlilja bor. När jag hämtat båda & vi har kommit hem så återstår timmar av lek.. ...

Av Tamlina - 11 december 2014 16:51

Antubus & Kosmos hälsar att sängen behöver bäddas om.. Jag undrar varför.. ...

Av Tamlina - 9 december 2014 18:32

Sen jag kom hem & hade hämtat Antubus för ca 2 timmar sen så har de lekt. Vart får de all energi ifrån!? *halvsover på soffan* ...

Av Tamlina - 9 december 2014 12:40

Inte en enda olycka skedd. Inatt kissade han dock inne igen. ...

Av Tamlina - 9 december 2014 02:30


Eftersom hundarna har valt att reagera på minsta ljud i trappan så har jag byggt en egen port som de inte förstått sig på.. Här ser ni även Kerberos (Antubus) som vaktar helvetets portar. Han har selen på i förebyggande syfte. (Ifall han skulle...

Miss Tamlina.



Jag heter Tamlina, är 20 år, bor i en liten håla i Perstorp, studerar barn & fritid på gymnasiet & till sommaren så tar jag studenten. Efter studenten vill jag studera vidare inom hund då det är mitt största intresse..

Jag bor i egen lägenhet med två hundar, en iller & fem råttor. Jag har ytterligare en hund med mitt f.d. partner som däremot bor hos honom.

Här får ni följa vår vardag i form av text, bild & videoklipp.

Frågor?

1 besvarad fråga

Senaste nytt.

 


Ovido - Quiz & Flashcards